Current artistic projects
Artistic doctorate in Music
Joana Daunytė (Harp)
The Problem of the Harp Repertoire Building: Lithuanian Contexts 1970–2020
Abstract
Dominykas Digimas (Composition)
Muzikinio laiko suvokimo aspektai ir komponavimo strategijos lėto kismo muzikoje
Agnė Dūkštaitė (akordeonas)
Netradiciniai garso formavimo dumplėmis būdai XXa. pab.–XXIa. pr. kūriniuose akordeonui
Marta Finkelštein (Piano)
The Aesthetics of Performativity in the Pianistic Practice of the 21st Century
Abstract
Paulius Gefenas (Flute)
Tapatybinė fleitos raida XX a. Europoje
Vytautas Germanavičius (Composition)
Identification of Microtonal Intervallic Relations in Lithuanian Vocal and Instrumental Folk Music and their Application in Music Composition
Kristupas Gikas (Chamber ensemble)
Extended flute techniques in an interactive electronic system
Abstract
Julija Ivanovaitė (Violin)
Minimalizmas virtuozams: smuikininko atvejis
Ernesta Juškaitė (Singing)
Reflections of Richard Strauss’ Songs in the 20th Century Lithuania: Poetic Word in the Context of Musical Interpretation
Abstract
Gintarė Kaminskaitė (violončelė)
Unconventional ways of playing cello: from extended towards multi-stylistic techniques of the 21st century
Abstract
Lora Kmieliauskaitė (Chamber ensemble)
Muzikos atlikėjo kūrybiškumo potencialas šiuolaikinio meno lauke
Agnė Matulevičiūtė (Composition)
Konceptas kaip komponavimo principas
Agnė Agnetė Mažulienė (Composition)
Typology and Analytical Methodology of Figurative Compositions
Abstract
Maria Mirovskaya (Chamber ensemble)
Chamber Ensemble of Piano and Woodwind Instruments: Timbre-Acoustic Correlations
Abstract
Raminta Naujanytė (Composition)
Gestais valdomi jutikliniai instrumentai gyvojoje elektroninėje muzikoje
Vytis Nivinskas (Jazz)
Eksperimentas ir ekspermantavimas šiuolaikinėje džiazo kompozicijoje
Beata Preisaitė-Šidiškienė (Flute)
Fleitos portretas Carlo Nielseno kūryboje.
Agnė Railaitė-Jurkūnienė (koncertmeisteris)
The craftartism of collaborative piano: Halina Znaidzilauskaitė’s interpretive parts
Abstract
Matas Samulionis (Chamber ensemble)
Šiuolaikinė improvizacinė muzika: įkodavimas ir iškodavimas
Gabrielius Simas Sapiega (Composition)
Hilomorphism processes in spectral music
Abstract
Imantas Šimkus (dirigavimas)
Interpretation of metro-rhythmic fable in the art of conducting
Aistė Vaitkevičiūtė (Composition)
The Function of Timbre in Composing Practices of the Second Half of the 20th – 21st Centuries: Aspects of Interrelation Between Sound Parameters
Abstract
Neringa Valuntonytė (fortepijonas)
Creating academic musician‘s persona: from stage to personal brand
Viltė Žakevičiūtė (Composition)
Constructive Aspect of Musical Texture of the works by Lithuanian composers of the 21st Century
Artistic doctorate in Theatre and Cinema
Miglė Bereikaitė (Theatre)
Įvietinto teatro fenomenas: peizažas ir meninės praktikos
Indrė Dirgėlaitė (Theatre)
CVT metodas laisvojoje improvizacijoje teatre
Akvilė Gelažiūtė (Cinema)
Absurd humor strategies in cinema
Abstract
Vesta Rasa Grabštaitė (Acting)
Fundamentalūs vaidybos dėsniai
Abstract
Greta Grinevičiūtė (Dance)
Choreografijos ir ekrano sąveikos
Kamilė Gudmonaitė (Theatre)
Transforming theatre: The phenomenon of social theatre breaking into reality
Paulius Ignatavičius (Theatre directing)
The Trajectories of Expression of the Hero’s Identity in Contemporary Lithuanian Theatre
Abstract
Ieva Jackevičiūtė (Theatre)
Spektaklių, skirtų vaikams nuo 0 iki 5 metų amžiaus, kūrybos ypatumai
Milda Sokolovaitė (Theatre)
Žiūrovų kūrybinis indėlis kaip pasirodymo elementas
Aistė Stonytė-Budzinauskienė (Cinema)
Laiko dramaturgija dokumentinio kino kūrimo procese
Aleksandr Špilevoj (Theatre)
Storytelling’o išraiškos formos šiuolaikiniame scenos mene
Žilvinas Vingelis (Theatre directing)
Vizualinis teatras: montažas kaip vizualinio teatro dramaturginis metodas