Current artistic projects


Artistic doctorate in Music

Joana Daunytė (Harp)
The Problem of the Harp Repertoire Building: Lithuanian Contexts 1970–2020
Abstract

Dominykas Digimas (Composition)
Muzikinio laiko suvokimo aspektai ir komponavimo strategijos lėto kismo muzikoje

Agnė Dūkštaitė (akordeonas)
Netradiciniai garso formavimo dumplėmis būdai XXa. pab.–XXIa. pr. kūriniuose akordeonui

Marta Finkelštein (Piano)
The Aesthetics of Performativity in the Pianistic Practice of the 21st Century
Abstract

Paulius Gefenas (Flute)
Tapatybinė fleitos raida XX a. Europoje

Vytautas Germanavičius (Composition)
Identification of Microtonal Intervallic Relations in Lithuanian Vocal and Instrumental Folk Music and their Application in Music Composition

Kristupas Gikas (Chamber ensemble)
Extended flute techniques in an interactive electronic system
Abstract

Julija Ivanovaitė (Violin)
Minimalizmas virtuozams: smuikininko atvejis

Ernesta Juškaitė (Singing)
Reflections of Richard Strauss’ Songs in the 20th Century Lithuania: Poetic Word in the Context of Musical Interpretation
Abstract

Gintarė Kaminskaitė (violončelė)
Unconventional ways of playing cello: from extended towards multi-stylistic techniques of the 21st century
Abstract

Lora Kmieliauskaitė (Chamber ensemble)
Muzikos atlikėjo kūrybiškumo potencialas šiuolaikinio meno lauke

Agnė Matulevičiūtė (Composition)
Konceptas kaip komponavimo principas

Agnė Agnetė Mažulienė (Composition)
Typology and Analytical Methodology of Figurative Compositions
Abstract

Maria Mirovskaya (Chamber ensemble)
Chamber Ensemble of Piano and Woodwind Instruments: Timbre-Acoustic Correlations
Abstract

Raminta Naujanytė (Composition)
Gestais valdomi jutikliniai instrumentai gyvojoje elektroninėje muzikoje

Vytis Nivinskas (Jazz)
Eksperimentas ir ekspermantavimas šiuolaikinėje džiazo kompozicijoje

Beata Preisaitė-Šidiškienė (Flute)
Fleitos portretas Carlo Nielseno kūryboje.

Agnė Railaitė-Jurkūnienė (koncertmeisteris)
The craftartism of collaborative piano: Halina Znaidzilauskaitė’s interpretive parts
Abstract

Matas Samulionis (Chamber ensemble)
Šiuolaikinė improvizacinė muzika: įkodavimas ir iškodavimas

Gabrielius Simas Sapiega (Composition)
Hilomorphism processes in spectral music
Abstract

Imantas Šimkus (dirigavimas)
Interpretation of metro-rhythmic fable in the art of conducting

Aistė Vaitkevičiūtė (Composition)
The Function of Timbre in Composing Practices of the Second Half of the 20th – 21st Centuries: Aspects of Interrelation Between Sound Parameters
Abstract

Neringa Valuntonytė (fortepijonas)
Creating academic musician‘s persona: from stage to personal brand

Viltė Žakevičiūtė (Composition)
Constructive Aspect of Musical Texture of the works by Lithuanian composers of the 21st Century

Artistic doctorate in Theatre and Cinema

Miglė Bereikaitė (Theatre)
Įvietinto teatro fenomenas: peizažas ir meninės praktikos

Indrė Dirgėlaitė (Theatre)
CVT metodas laisvojoje improvizacijoje teatre

Akvilė Gelažiūtė (Cinema)
Absurd humor strategies in cinema
Abstract

Vesta Rasa Grabštaitė (Acting)
Fundamentalūs vaidybos dėsniai
Abstract

Greta Grinevičiūtė (Dance)
Choreografijos ir ekrano sąveikos

Kamilė Gudmonaitė (Theatre)
Transforming theatre: The phenomenon of social theatre breaking into reality

Paulius Ignatavičius (Theatre directing)
The Trajectories of Expression of the Hero’s Identity in Contemporary Lithuanian Theatre
Abstract

Ieva Jackevičiūtė (Theatre)
Spektaklių, skirtų vaikams nuo 0 iki 5 metų amžiaus, kūrybos ypatumai

Milda Sokolovaitė (Theatre)
Žiūrovų kūrybinis indėlis kaip pasirodymo elementas

Aistė Stonytė-Budzinauskienė (Cinema)
Laiko dramaturgija dokumentinio kino kūrimo procese

Aleksandr Špilevoj (Theatre)
Storytelling’o išraiškos formos šiuolaikiniame scenos mene

Žilvinas Vingelis (Theatre directing)
Vizualinis teatras: montažas kaip vizualinio teatro dramaturginis metodas